Известие

Collapse
No announcement yet.

Вакуум в мотора 1,8

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ето и какво пише в документацията:

    OIL VAPOUR RECIRCULATION SYSTEM (BLOW-BY)
    The emission of oil vapours is controlled by means of an oil separator which collects the vapours coming from the crankcase and from the tappet cover; the condensed vapours return to the sump via a pipe whilst the uncondensed ones are sent to the intake air hose via a pipe.

    There is a regulation valve, on the inlet vapour delivery pipe, with a spring that in normal conditions acts on a diaphragm keeping it open, thereby allowing the flow of oil vapours coming from the oil separator.

    When the vacuum inside the pipe overcomes the calibration of spring, the actual vacuum moves the diaphragm thereby closing the duct from the oil vapour separator preventing the intake of oil from the sump.

    Накратко, както казва OEM, клапанът би трябвало да стои затворен над някаква степен на подналягането във всмукателния тракт.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Нещо,което може би да е клапан за картерни газове има отстрани на смукателния колектор,откъм ск.кутия.На тръбичката от дросела към капака на клапаните няма нищо.
      alfa 159 1,8 mpi/lpg

      Comment


      • #18
        https://vanos-bmw.com/diaphragm-valv...-z16xer-z18xer
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от МИТАКА1654 Покажи съобщение
          Нещо,което може би да е клапан за картерни газове има отстрани на смукателния колектор,откъм ск.кутия.На тръбичката от дросела към капака на клапаните няма нищо.
          Човече, казах го точно и ясно. Какви хора сте незнам... казва ви се и пак го умувате.

          На капака на клапаните има едно гръгло тумбенце. Вътре има мембрана с пружина (клапан се нарича това). Казва се PCV valve (Positive Crankcase Ventilation Valve). Това нещо ти е за смяна.

          П.С. Имаш ли проблеми с празния ход? Някакви колебания?
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
            Грешен отговор. Опитай пак. .
            Кажи пак за филтъра да се посмеем всички пак.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #21
              ОЕМ,не разбрах за кое точно говориш,съжалявам!Не съм свалил още капака и затова не го виждам и не знаех как изглежда.Да,имам колебания в ниските обороти.

              ---------- Post added at 18:14 ---------- Previous post was at 17:59 ----------

              Абе някой може ли да даде някакъв номер или откъде да го поръчам,че по тия номера от линка по-горе ми излиза целия капак на клапаните?
              alfa 159 1,8 mpi/lpg

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Значи според теб, ако е нещо повече замърсен, не смуче въздух от там а от картера, през буталата и сегментите ебаси мотора
                Това не е според мен, а според теб. Аз такова нещо не съм казал. Ти ми се смей колкото си искаш...
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                  Това не е според мен, а според теб. Аз такова нещо не съм казал. Ти ми се смей колкото си искаш...
                  Е поне разбра, че като махнеш филтъра нищо няма да стане. Горе главата.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Е поне разбра, че като махнеш филтъра нищо няма да стане. Горе главата.
                    Хаха, мислиш ли ?
                    Аз съм виждал доста зле филтри, включително и засмукан, затова се гледа първо това.
                    Махането на филтъра ще констатира, че проблема е някъде в картерната вентилация. Следващото вече го написаха по-горе. Вероятно щяхме да стигне и дотам, ако не беше се направил на голямата работа. Нищо де, изложи се, ко пък толкоз, нито ти е за първи, нито за последен път...

                    Пс Тичай в другите форуми дето имаше някакви немски извънземни возила да се правиш на отворен, а да, забравих..., там има правила и такива като теб хапват бананите редовно.
                    Само се замисли дали помогна на някой с нещо в тази тема, а можеше просто да напишеш каквото мислиш по темата, вместо да се заяждаш щото веднъж вече не ти мина номера...
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                      Хаха, мислиш ли ?
                      Аз съм виждал доста зле филтри, включително и засмукан, затова се гледа първо това.
                      Махането на филтъра ще констатира, че проблема е някъде в картерната вентилация. Следващото вече го написаха по-горе. Вероятно щяхме да стигне и дотам, ако не беше се направил на голямата работа. Нищо де, изложи се, ко пък толкоз, нито ти е за първи, нито за последен път...

                      Пс Тичай в другите форуми дето имаше някакви немски извънземни возила да се правиш на отворен, а да, забравих..., там има правила и такива като теб хапват бананите редовно.
                      Само се замисли дали помогна на някой с нещо в тази тема, а можеше просто да напишеш каквото мислиш по темата, вместо да се заяждаш щото веднъж вече не ти мина номера...
                      Само дето ти нямаш една смислена тема в този форум.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Само дето ти нямаш една смислена тема в този форум.
                        Може и да си прав, може и да не си, само че аз нямам претенции че съм разбирач и не се заяждам с никой. Като мога и искам, помагам. Като видя такива като теб отворковци, дето осират всяка втора тема, хич не ми се и пише, пращам на лично каквото имам да кажа на който има нужда и толкоз. Отдавна ти гледам на теб сеира, освен че мъчиш хората, мъчиш и себе си, само че още не си израстнал толкова че да осъзнаеш къде е границата която прекрачваш. Имаш време, ще поработиш, ще се поизцапаш малко, ще видиш че не всичко де фърчи се яде.
                        Дай си сам преценка, виж си статистиката и последните 50 мнения, но колко човека помогна ? Всяко второ мнение ти е двулично или провокация. Защо го правиш ?
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                        Горе главата, нищо че е празна...

                        Comment


                        • #27
                          Значи, когато някой пише глупости лишени от логика и близки до научната фантастика и някой му го каже е заяждане. Като например да си махне филтъра за да се сети, че проблема му е в картерната вентилация. Може да си го помисли и без да си маха филтъра.
                          Защото, ако си смени филтъра както се опита да внушиш, нещата няма да се оправят.
                          Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:43.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #28
                            Научната фантастика е само в твоята глава, когато някой каже нещо, незначи че иска да каже това което ти разбираш че иска да каже...
                            В който и сервиз да отидеш, първото нещо ще е да видят състоянието на филтъра, евентуално ще запалят без него, за да излезе от уравнението. Това е лесна процедура и се прави за минути. Кое дотук е нелогично ?
                            Ще последва закачане на компютър и диагностика, евентуално грешка или разлика в показанията на дебитомера. Нещо нелогично отново ?
                            Никой няма още с отварянето на капака, да тръгне да чопли из черни мазни маркучи, които често са изпечени и са почти със свойствата на тръби, не и без да се наложи. Логично отново или ?

                            Пс С това с внушението пък ще счупиш тъпомера. Къде съм писал да го смени с нов? Казах да го извади за тест. След теста ако проблема остане, кой нормален би си купил друг филтър?
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                            Горе главата, нищо че е празна...

                            Comment


                            • #29
                              Няма смисъл да продължаваш да се напъваш. Нали видя какво трябваше да напишеш, ако знаеш, ти дори не подозираше за това.
                              Не е необходимо да гледаш какво правят по сервизите, достатъчно е да имаш познания и да помислиш малко.
                              Last edited by lordliness; d.m.y г., 07:55.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                                Няма смисъл да продължаваш да се напъваш. Нали видя какво трябваше да напишеш, ако знаеш, ти дори не подозираше за това.
                                Не е необходимо да гледаш какво правят по сервизите, достатъчно е да имаш познания и да помислиш малко.
                                Мислиш ли ? Не само съм виждал, ами 3г съм и работил това, и то по машини дето доста надхвърлят общата сума на всички возила в които си се возил досега. Представяш ли си ?

                                Никой имащ понятие от двигатели, не би си помислил че създадения вакуум в картера ще мине през буталата и цилиндрите. Ти защо си го помисли това ? Май трябва да ти отворим и на теб тема с бисери, това определено ще заеме едно от първите места. Снощи си направих труда да ти погледна смислените теми, понеже ме засегна в това отношение, от мен "среден 3", поне си едно ниво над Цвятко де, има кураж...

                                Пс Не се ядосвай, толкова си можеш...
                                Last edited by mirchozo; d.m.y г., 08:22.
                                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                                Горе главата, нищо че е празна...

                                Comment

                                Working...
                                X